شرح خاطرات ما

برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست...

شرح خاطرات ما

برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست...

خاطرات خودم و آنچه بر من و مجید گذشته در این وبلاگ شرح داده خواهد شد.
دلمان کوچک است
ولی انقدر جا دارد
تا برای کسی که دوستش داریم نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر...
تاریخ مهاجرت: 5 شهریور 94
تولد من: 5/17
تولد مجید: 3/9
آشنایی: 90/11
آغاز با هم بودن: 92/2/27
شروع سربازی مجید: 93/10/1
پایان سربازی: 95/3/9
قبولی ارشد مجید: 95/6/6( انصراف..)
ادامه دارد...
آخرین مطالب
پیوندها
سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

پست

به زودی مینویسم

یکم حسای منفی ازم دور شه و بیام

چرا اینجوری شدم؟؟!!! گند بزنن به این حس بیخود تنهایی که ته دلمه. خواستم بنویسم دیدم بازم نمیتونم

۹۵/۱۲/۱۰
سارا

نظرات (۳)

باهات قهرم 😒😒😣
پاسخ:
ولی من بات قهر نیستم!!!!!
۱۱ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۵ بلاگر کبیر ^_^
سارا دوست دارم کچلت کنم دختر :(
تو دیگه رکورد شکستی تو دیر به دیر نوشتن :(
دلم برات یه ذره شده...
امیدوارم رو به راه شی و زود بیای عزیزم.
پاسخ:
فدای شما بشم بخدا
واقعا شرمندم حس میکنم بی احترامی زیادی بهتون کردم که اصلا وب و بلاگا نیومدم
مچکرم
اومدم بالاخره!
وعده سر خرمن نده خانوم :دی
پاسخ:
راسینال عزییییییییییزم
قربونت برم من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی